Можна виділити такі типи оцінювання —
підсумкове і поточне. При проведенні підсумкового оцінювання ми
виставляємо оцінки за виконану роботу. Поточне оцінювання дозволяє нам
зрозуміти, наскільки добре учні засвоїли матеріал, і, при необхідності,
внести зміни до плану занять.
Для поточного оцінювання можна
використати он-лайн сервіси. Працюють вони таким чином: викладач
демонструє питання на своєму моніторі, а учні відповідають,
використовуючи мобільні пристрої. Результати з’являються на моніторі
викладача.
Діти із задоволенням проходят тести на
смартфонах. Особливо зручно використовувати їх на початку уроку, для
перевірки означень, понять, теорем, ступінь підготовки учня до уроку.
Далі учні можуть корегувати свою оцінку на уроці.
Хочу поділитися своїми враженнями від сервісів он-лайн тестування.


Але у Kahoot є ряд цікавих можливостей, які допомагають мотивувати і захопити учнів. По-перше, є музика. Коли питання з’являється на екрані, починає грати музика, для кожного питання різна, і чути цокаючий звук, що нагадує про те, що час для відповіді обмежена. Чим швидше учні відповідають на питання, тим більше балів отримують. Є таблиця лідерів, що показує, хто набрав найбільше балів.
Коли тест завершений, Ви можете
завантажити результати класу у вигляді таблиці. У Kahoot є велика
бібліотека публічних тестів, відкритих для всіх бажаючих. Мова
інтерфейсу — англійська. Сервіс повністю безкоштовний.
Але теж і тут тільки вибір правильної
відповіді. Мінусом вважаю, що для роботи в цій платформі потрібний
екран: запитання і відповіді видно тільки в учителя, а в учнів
різнокольорові квадратики, що відповідають кольорам відповідей на
екрані. Хоча моїм учням найбільше подобається працювати із Kahoot,
оскільки можна підглянути на телефон сусіда.
Socrative

Очевидна перевага Socrative — учні
можуть бачити питання на своїх пристроях. Цим сервіс відрізняється від
Kahoot, де виводяться питання тільки на моніторі викладача.
У Socrative, викладач може додати
пояснення до кожного запитання. Воно може з’являтися відразу після того,
як учень відповів на запитання, що робить можливим негайний зворотний
зв’язок. До тестів можна додавати теги (мітки), щоб полегшити їх пошук.
Учні можуть виконувати тест у зручному
їм темпі. Є можливість пропустити питання, або навіть поміняти
відповідь, перш ніж відправити тест викладачу. У режимі Space Race
(гонка в космосі) учні або групи учнів можуть змагатися, хто швидше
правильно відповість на більшу кількість запитань. Сервіс безкоштовний.
Мова інтерфейсу — англійська.
Мені найбільш зручною здалася ця
платформа: учні самі обирають темп, бачуть запитання на телефоні, можуть
вводити число, що важливо для обчислювальних задач з математики.
Запитання можуть містити зображення, що теж дає перевагу для тесту з
математики.
Всі ці платформи мають свої переваги й недоліки. Кожен вчитель обирає те, що йому зручно та по можливостям учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий